|
| ||||||||||
ЗДРАВСТВУЙТЕ, ПРЕДЛАГАЮ НА ПРОДАЖУ СЕРИЮ ИЗ ШЕСТИ БАЛКЕРОВ НОВОСТРОЕВ: 6 HIGH SPECIFICATION DOUBLE SKIN HANDYSIZE BULKERS Specification Vessel type and number of Decks: Bulk Carriers, Single deck DWAT - Summer 32474, Winter 31500, Fresh 32473, Tropical Fresh 33429 Tons Draft - Summer 9.826m/winter 9.622m/Fresh 10.045m/ Tropical Fresh: 10.249m from bottom keel TPC/TPI - 47.81 TPC at scantling draft FWA 219 mm above summer draft GT/NT 22200/10530 Suez GT/NT - Not available Panama NT Not available LOA/LBP/Beam/Depth moulded: 180.82/172.00/28.0/14.80 M Number of holds/Hatches: 5/5 Hatch Dimensions: No.1 - 15.30x15, No 2,3,4,5 - 20.80 x21.00 M Hold Dimensions ( LxW on tank top x H Max height FM tank top to underside of the deck beams: No.1 - L 24 x W fore 3.8, aft 20.874 x H 13.5, No 2, L 28 x W Fore 20.874,Aft 24 x H 13.2, No. 3&4 L 28 x W 24 x H 13.2, No.5 L 28 x W fore 24 aft 8 x H 13.2 M Total cubic capacity: Grain 46335 CBM x 44968 CBM Bale, Grain 1637300 CFT x 1588999 CFT Bale Cubic Breakdown by holds: Grain Bale No.1 - 6310 CBM (222834 CFT) 6124 CBM ( 216259 CFT) No 2 - 10122 ( 356608) 9823 ( 346871) No.3 - 10154 ( 358569) 9854 (347944) No.4 - 10154 (358569) 9854 (349744) No.5 - 9594 (338785) 9311 (328771) Cargo Gear: 4 x 30 MT Electro-hydraulic cranes Outreach of the cranes from shipside at lowest angle: 14M the proper working of cranes is given in ambient temperatures range +45 deg C./ world wide service Gear distribution: Between hatch no. 1 & 2, 2 & 3, 3 & 4, 4 & 5. Grabs Fitted: Yes , 3 sets 12 cubm Hatch covers type: Electro Hydraulic end folding double skin type Strengths: Tank top holds: 24MT/SQM Deck: 3.0 MT/SQM Hatch covers: 2.5 MT/SQM Wing tanks fitted: Not for cargo, carry fuel oil Hopper tanks fitted, double side in cargo area Distance ships rail/hatch coaming: Hold no 1 - 6.8 M, Holds 2,3,4 & 5 - 3.8 M Distance water line / Hatch coaming: Heavy Normal Light condition Laden 8.86 11.21 14.08 6.8M provided hatch covers are open at all time Lakes fitted and DWAT: No Australian Hold Ladders fitted: Yes Suez and Panama Canal fitted: Yes Ice Strengthened: No Cargo battens: No Satellite Communication onboard: Details not yet available Grab discharge suitable: Yes Grain holes fitted: Yes CO2 fitted in holds: Yes Has vessel a Closed sewage system: Yes Year / Month/ where built: 2010/June/South Korea Flag: Liberia Port of Registry: Monrovia Register No: Not yet available Class/Mark/Number: ABS/ +A1(E), Bulk Carrier, BC-A,+AMS,+ACCU, Green Passport Ventilation fans: Fans (6 changes per hour) and Natural Logs fitted: Yes Stanchions: Yes Container capacity and fittings: No E/B Located: Aft Any centre line bulkhead/Pillars/Other obstructions: No Strengthened for heavy cargoes with alternative hold loading: Yes Air Draft - distance to top radar mast M Light 43.4 Ballast Norm 39.5 Ballast Heavy 38 Laden 36 Distance keel to the highest point: 46 Ex Names /Date of Last change: None Speed and consumption Average speed: 14.5 Knots Average speed and consumption is given for good weather conditions up to Beaufort scale 4 and Douglas sea state 3 Average consumption at sea , IFO 380 cSt ABT 25 MT - no MDO when main engine starting/stopping, maneuvering, navigating shallow or confined waters, entering and sailing ports, rivers and lakes, and for generator engine in case of low load operation vessel burn MGO in main engine In port consumption: IFO 380 cSt Idle 1.8 MT/24 hrs, working 2.7m3/24 hrs IFO and MDO Specification: IFO 380 cSt- RMG 380, ISO 8217 2005 Main engine type: MAN B&W 6S46MC-C Capacities IFO Capacity: 1385 CBM (85PCT) MDO Capacity 161 CBM (85PCT) Unpumpable bunkers: IFO 25 MT/MDO 5MT Ballast capacity: Normal - 11591 MT Heavy - 21745MT (including hold no 3) Daily FW consumption: 10MT Evaporator and output: 23MT/Day Constants excluding Fresh water: 106 tons Constants including Fresh water: 380 tons Average consumption in ballast passage IFO 380 cSt 21.3 MT Daily Fuel oil consumption D/G 1.2 tonnes DWOG ИДЕЯ ЦЕНЫ - BEST OFFERS INVITED. КАК БРОКЕР, МОЖНО ПОПРОБОВАТЬ USD 31.0 MILL ЗА ОДНО СУДНО (ИЛИ ЛЮБОЕ ЛУЧШЕЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ) ДЛЯ ПРОВЕРКИ РЕАКЦИИ ВЛАДЕЛЬЦЕВ. СТРОИТЕЛЬСТВО - ЮЖНАЯ КОРЕЯ, ХОРОШАЯ СУДОВЕРФЬ, У СУДОВ ВЫСОКАЯ СПЕЦИФИКАЦИЯ. ОКОНЧАНИЕ СТРОИТЕЛЬСТВА - С АВГУСТА 2010 ПО ЯНВАРЬ 2011 ГОДА. ИНСПЕКЦИЯ - ЮЖНАЯ КОРЕЯ. БЫСТРАЯ ПРОДАЖА/ПЕРЕДАЧА КАК ВСЕХ ШЕСТИ(ИЛИ НЕСКОЛЬКИХ) БАЛКЕРОВ В БЛОКЕ, ТАК И ПО ОТДЕЛЬНОСТИ. BEST REGARDS, IGOR KHRISANDOV NOVOROSSIYSK MARITIME PILOTS NOVOROSSIYSK, RUSSIA PHONE/FAX:+7-8617-644578 E-MAIL: NOV.PILOTS@NVRSK.NET MOBILE:+7-8617-702914 | ||||||||||
03.06.2010 17:27 |
Дата | Тема | Контакт | Город Страна |
---|---|---|---|
16:59 | KAMSARMAX БАЛКЕР ЯПОНСКОЙ ПОСТРОЙКИ 2008 ГОДА НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |
15:02 | БАЛКЕР (130.000 КБМ) ПОСТРОЙКИ 2011 ГОДА НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |
17:14 | СУДНО/ПОНТОН(70 Х 22М) ТУРЕЦКОЙ ПОСТРОЙКИ С ДИНАМИЧЕСКИМ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕМ НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |
19:53 | [RPX258] Речной пассажирский теплоход-плавучий ресторан на 250 чел | "АЛЬФА Транс", ООО | Таганрог Россия |
13:38 | LNG ГАЗОВОЗ (155.000 КБМ) ФРАНЦУЗСКОЙ ПОСТРОЙКИ 2007 ГОДА НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |
Дата | Тема | Контакт | Город Страна |
---|---|---|---|
16:59 | KAMSARMAX БАЛКЕР ЯПОНСКОЙ ПОСТРОЙКИ 2008 ГОДА НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |
15:02 | БАЛКЕР (130.000 КБМ) ПОСТРОЙКИ 2011 ГОДА НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |
17:14 | СУДНО/ПОНТОН(70 Х 22М) ТУРЕЦКОЙ ПОСТРОЙКИ С ДИНАМИЧЕСКИМ ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕМ НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |
13:38 | LNG ГАЗОВОЗ (155.000 КБМ) ФРАНЦУЗСКОЙ ПОСТРОЙКИ 2007 ГОДА НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |
15:54 | ТАНКЕР (4.400 КБМ) ПОСТРОЙКИ 2007 ГОДА НА ПРОДАЖУ | Khrisandov Igor | Новороссийск Россия |